اس ام اس عاشقانه 2

 

عاشقی مان مثل بازی حکم بود که…

مـــــن از دِل مایه گذاشتم

و تو از خشت×

بقیه در لینک مطلب

.
.

وقتی رفتی دلم بد جور شکست ، طوری که نمیدانم وقتی بیایی کدام تکه اش خوشحال میشود

.
.

عزیزم
من هم
مثل بقیه ی عاشـــــق ها
از تو یـــــادگاری دارم
اما
مال من

با یادگاری های بقیه فرق دارد
یــــــادگــــــاری مــــن
از تو
قلبی پر از درد اســـــت …

.
.

ای کاش تو بودی تا من هم چیزی برای از دست دادن داشتم . . .
جای خالی ات همه دنیای ِ منو گرفته…

.
.

یه مردی بیاد دست این خاطره ها را بگیره ببرتشون  پارک . . .

من را کلافه کرده ا ند!

از بس به جانم نق میزنند…

این گذر خاطرات خسته ام کرده اند…

.
.

این روزها که به خاطر مشکلات زندگی  بی حواس راه میری دقت کن خودت

را در دل کسی نیندازی، مردم امروز فقط همـــزبان میخواهند نه همـــدرد…

.
.

در دلم جایی برای نفرین و کینه نیست…

به دلم گفتم:

با تمام خورد شدنت هیچ وقت یادت نرود که…

“روزی خوشحالی اش آمال آرزویت بود”…

.
.

“ دل ِ من ”
به جا مانده ای بیچاره !  هیچکس مسئولیت خورد شدنت رابه عهده نمیگیرد . . .

.
.

زمانی که با مشتش قلبم را می شکست . . .
تمام فکرم این بود که دستش زخم نشود ….

.
.

شکستگی نشان ِ دفع بلاست . . .
ولی این حقیقت تلخ را دلم باور نمیکند …


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اس ام اس ، ،
برچسب‌ها: اس ام اس عاشقانه 2 ,

تاريخ : سه شنبه 25 تير 1392 | 9:4 | نویسنده : احسان |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.